Reklamáció és panaszkezelés
Amennyiben hiányos, sérült vagy hibás termék került kiszállításra hozzád, először is elnézésedet kérjük! Minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy kárpótoljunk az okozott csalódásért!
Kérünk, töltsd ki az alábbi űrlapot és munkatársunk hamarosan felveszi veled a kapcsolatot!
A hibás terméket az eredeti, vagy azzal megegyező csomagolásba kérjük visszacsomagolni. Kérjük, szükség esetén használj töltőanyagot, hogy további sérülés ne essen a terméken.
A visszaszállítás költségét természetesen mi álljuk!
Fontos információ: reklamációdat a rendelés kiszállításának napjától számított 14 napon belül tudjuk figyelembe venni, állítható asztal esetén a 30. napig! A határidő lejárta után a termékre vonatkozó garancia lép életbe, melyről bővebben a motimio termékek garanciájáról szóló oldalon olvashatsz.
Köszönjük, hogy kitöltötted az űrlapot, munkatársunk hamarosan felveszi veled a kapcsolatot.
2. A termék visszacsomagolása
Fontos, hogy a termék sértetlenül érkezzen vissza hozzánk. Ezért kérünk, hogy a terméket eredeti csomagolásába, vagy a termék tömegének és jellegének megfelelő falvastagságú dobozba helyezd vissza. A termék elhelyezése után a dobozban maradt szabad helyeket minden oldalról béleld ki, ezáltal a visszaszállítás során nem fog a termék megsérülni.
3. Visszaküldés
Futárt küldünk a termékért, aki előre egyeztetett időpontban átveszi tőled a terméket és visszaszállítja. Ennek költségét pedig álljuk.
Egyeztetés nélkül feladott, utánvétes csomagot nem áll módunkban átvenni.
A termék visszaküldésének határideje: az elállási nyilatkozat elküldését követő 14. nap.
4. Visszatérítés
Amint a termék sértetlen állapotban visszaérkezett, a visszatérítés megtörténik a megadott bankszámlaszámra.